Nieuw hier, even voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Diezell
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 1:29
Locatie: Vianen

Nieuw hier, even voorstellen.

Bericht door Diezell »

Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Albert en woon in Vianen.
M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt.

Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen.
Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik in "Meten".

Groeten Albert.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Bericht door Wowly »

Welkom Albert!!!!

We zien je posts tegemoet!!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Bericht door ray5150 »

Hoi, Albert. ook namens mij van harte welkom hier. :D
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Bericht door Olaf Analogue »

welkom Albert. op dit forum zul je nog heel wat wijsheden gaan opdoen en je wordt altijd goed geholpen.
Veel plezier hier!
Plaats reactie