Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Albert en woon in Vianen.
M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt.
Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen.
Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik in "Meten".
Groeten Albert.
Nieuw hier, even voorstellen.
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4780
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Nieuw hier, even voorstellen.
welkom Albert. op dit forum zul je nog heel wat wijsheden gaan opdoen en je wordt altijd goed geholpen.
Veel plezier hier!
Veel plezier hier!
