Hallo allemaal,
Ik ben Noud.
Houd wel van muziek en rommelen met diversen audio apparatuur.
Ik zit hier nogal vaak te lezen, mijn dank voor alle info een mooie projecten waarover ik kan lezen.
Ik loop al jaren met het idee om zelf eens een mooie set boxen te bouwen.
En wie weet gebeurd het ooit dankzij dit forum.
Zal me even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Zal me even voorstellen
Welkom, ik zou zeggen, begin eens met een niet te duur kant en klaar luidsprekerbouwpakket 
Re: Zal me even voorstellen
Er komen straks een aantal mooie projecten beschikbaar.Zweitse schreef:Welkom, ik zou zeggen, begin eens met een niet te duur kant en klaar luidsprekerbouwpakket
Tenminste,dat zou de bedoeling moeten zijn.
Kijk hier maar eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Het voordeel is dat je ze in het voorjaar in Breda kunt beluisteren.
O ja,welkom!
Re: Zal me even voorstellen
En in Groesbeek, Hengelo, Alphen, en Friesland.dre schreef:Kijk hier maar eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Het voordeel is dat je ze in het voorjaar in Breda kunt beluisteren.
En ook namens mij welkom geheten, Noud.
Heb je wel ervaring met houtbewerking ?
