Zal me even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Noud
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 09 nov 2014, 8:53

Zal me even voorstellen

Bericht door Noud »

Hallo allemaal,

Ik ben Noud.
Houd wel van muziek en rommelen met diversen audio apparatuur.
Ik zit hier nogal vaak te lezen, mijn dank voor alle info een mooie projecten waarover ik kan lezen.
Ik loop al jaren met het idee om zelf eens een mooie set boxen te bouwen.
En wie weet gebeurd het ooit dankzij dit forum.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Zal me even voorstellen

Bericht door Zweitse »

Welkom, ik zou zeggen, begin eens met een niet te duur kant en klaar luidsprekerbouwpakket :wink:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zal me even voorstellen

Bericht door dre »

Zweitse schreef:
Welkom, ik zou zeggen, begin eens met een niet te duur kant en klaar luidsprekerbouwpakket :wink:
Er komen straks een aantal mooie projecten beschikbaar.
Tenminste,dat zou de bedoeling moeten zijn. :lol:

Kijk hier maar eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Het voordeel is dat je ze in het voorjaar in Breda kunt beluisteren.


O ja,welkom!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zal me even voorstellen

Bericht door ray5150 »

dre schreef:
Kijk hier maar eens: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=77
Het voordeel is dat je ze in het voorjaar in Breda kunt beluisteren.
En in Groesbeek, Hengelo, Alphen, en Friesland. :lol:

En ook namens mij welkom geheten, Noud.
Heb je wel ervaring met houtbewerking ?
Plaats reactie