henk stelt zich voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
omehenk
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 27 jun 2014, 13:57

henk stelt zich voor

Bericht door omehenk »

hoi iedereen,
ik ben Henk 56 jaar oud of jong en ben altijd wel met muziek bezig
ik ben als ouwe hippie in de muziek blijven hangen rond 1970 dus dan weet je het wel
mijn audio bestaat uit sinds kort uit luxman m+c 383 nadat mijn oude denon het had begeven
alleen mijn ouwe trouwe visaton vibs 1986 (in nieuwstaat) komen hierop wel te kort.
dus heb ik gelijk een vraag en hoop hem hier gelijk te kunnen stellen,
kan ik het filter (crossover) hiervan veranderen zodat het beter bij de luxman past?
het filter is natuurlijk ook al 28 jaar oud en er zullen wel wat verbeteringen worden gedaan.
ben benieuwd en hoop veel op dit gave forum te zijn.
henk
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: henk stelt zich voor

Bericht door Henkjan »

Hallo Henk, welkom hier.

Het makkelijkste zou zijn als er een ander (moderner?) ontwerp is waar de zelfde units in zitten, mss gewoon een recentere versie van de luidspreker? Anders ontkom je er bijna niet aan van voren af aan te beginnen. Wat wel kan zou zijn alle condensatoren te vervangen door nieuwe, die kunnen verouderen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: henk stelt zich voor

Bericht door Wowly »

Welkom omehenk :)
Plaats reactie