hoi iedereen,
ik ben Henk 56 jaar oud of jong en ben altijd wel met muziek bezig
ik ben als ouwe hippie in de muziek blijven hangen rond 1970 dus dan weet je het wel
mijn audio bestaat uit sinds kort uit luxman m+c 383 nadat mijn oude denon het had begeven
alleen mijn ouwe trouwe visaton vibs 1986 (in nieuwstaat) komen hierop wel te kort.
dus heb ik gelijk een vraag en hoop hem hier gelijk te kunnen stellen,
kan ik het filter (crossover) hiervan veranderen zodat het beter bij de luxman past?
het filter is natuurlijk ook al 28 jaar oud en er zullen wel wat verbeteringen worden gedaan.
ben benieuwd en hoop veel op dit gave forum te zijn.
henk
henk stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: henk stelt zich voor
Hallo Henk, welkom hier.
Het makkelijkste zou zijn als er een ander (moderner?) ontwerp is waar de zelfde units in zitten, mss gewoon een recentere versie van de luidspreker? Anders ontkom je er bijna niet aan van voren af aan te beginnen. Wat wel kan zou zijn alle condensatoren te vervangen door nieuwe, die kunnen verouderen.
Het makkelijkste zou zijn als er een ander (moderner?) ontwerp is waar de zelfde units in zitten, mss gewoon een recentere versie van de luidspreker? Anders ontkom je er bijna niet aan van voren af aan te beginnen. Wat wel kan zou zijn alle condensatoren te vervangen door nieuwe, die kunnen verouderen.
