Topic mag dicht/weg
Moderator: Beheerdersteam
Topic mag dicht/weg
-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Orientatie versterkerbouw
Ik kan je nog wel helpen aan een LM4780 kitje. Geeft 2 x 60W in 8 ohm. Je zou het wellicht kunnen inbouwen in de kast van je Sansui versterker.
Re: Orientatie versterkerbouw
-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Orientatie versterkerbouw
Mmmm, in Duitsland noemen ze dit een "geheimtipp" : Sony ES versterkers uit de jaren '90 op bijvoorbeeld Marktplaats,
komen regelmatig langs voor tussen de 50 en een paar honderd Euro.
Da's nog geen 10 % van de nieuwprijs.
Terwijl het toch heule goeie bakken zijn. en vooral voor zo'n prijs.
komen regelmatig langs voor tussen de 50 en een paar honderd Euro.
Da's nog geen 10 % van de nieuwprijs.
Terwijl het toch heule goeie bakken zijn. en vooral voor zo'n prijs.
