Topic mag dicht/weg

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Topic mag dicht/weg

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Orientatie versterkerbouw

Bericht door knuisje »

Ik kan je nog wel helpen aan een LM4780 kitje. Geeft 2 x 60W in 8 ohm. Je zou het wellicht kunnen inbouwen in de kast van je Sansui versterker.
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Orientatie versterkerbouw

Bericht door The_Maxx »

-
Laatst gewijzigd door The_Maxx op do 07 mar 2019, 1:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Orientatie versterkerbouw

Bericht door ray5150 »

Mmmm, in Duitsland noemen ze dit een "geheimtipp" : Sony ES versterkers uit de jaren '90 op bijvoorbeeld Marktplaats,
komen regelmatig langs voor tussen de 50 en een paar honderd Euro.
Da's nog geen 10 % van de nieuwprijs. :shock:
Terwijl het toch heule goeie bakken zijn. en vooral voor zo'n prijs. :D
The_Maxx
Berichten: 266
Lid geworden op: do 21 jul 2011, 23:04
Locatie: Echt
Contacteer:

Re: Orientatie versterkerbouw

Bericht door The_Maxx »

-
Plaats reactie