versterker van het jaar 2013 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
versterker van het jaar 2013 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2013.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Dit is wel een heel omslachtige manier om je zelf te nomineren..ds23man schreef:Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Ik heb dan ook 2 uur over de tekst nagedacht!AatV schreef:Dit is wel een heel omslachtige manier om je zelf te nomineren..ds23man schreef:Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......
![]()
groet,
Aat
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Selfies worden gediskwalificeerd.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Niet echt druk hier!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Ja,wat wil je.Er is wel 't een en ander op stapel gezet maar nIet af.Vandaar 2014 jaar van het afmakends23man schreef:Niet echt druk hier!
Ik vind deze wel een mooie.Is wel van 2012 en toch pas klaargekomen in 2013 (
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op wo 08 jan 2014, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Dat lijkt inderdaad het probleem te zijn.
Ik heb ook al een stapel aan topics door gelopen om een project te vinden dat af was.
Niet echt veel gevonden.
Ik heb ook al een stapel aan topics door gelopen om een project te vinden dat af was.
Niet echt veel gevonden.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Gaat Ray nou de norm worden???Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Nee, die kijkt afds23man schreef:Gaat Ray nou de norm worden???Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af
Maar nu je het zegt, zag ik jou laatst niet met handdoekjes in de weer?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Zit tegenwoordig in de Perzische tapijtjes!Pjotr schreef:Nee, die kijkt afds23man schreef:Gaat Ray nou de norm worden???Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af![]()
Maar nu je het zegt, zag ik jou laatst niet met handdoekjes in de weer?
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Is de siliconenkit op?ds23man schreef:Zit tegenwoordig in de Perzische tapijtjes!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
ds23man schreef:Gaat Ray nou de norm worden???Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af
Oh
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Opnieuw een nominatie voor de Pass van Ray omdat hij nu echt (bijna) af is. 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Ik wil de EL34SE van TheoK nomineren.
Apart design, en klankmatig top!
Apart design, en klankmatig top!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Kunnen er geen voor en hoofdtelefoonversterkers voor een nominatie?
Hiervan zijn er wel enkele gebouwd in 2013.
Hiervan zijn er wel enkele gebouwd in 2013.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Hij is ook echt af !knuisje schreef:Opnieuw een nominatie voor de Pass van Ray omdat hij nu echt (bijna) af is.
Misschien in de toekomst nog een paar (hele kleine) aanpassinkjes..
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Ik vind het voorversterker project van Mr Tube wel erg mooi.
Lijkt me zeker een nominatie waard.
Lijkt me zeker een nominatie waard.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Tis 1 februari!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
nee hoor, 2 februarids23man schreef:Tis 1 februari!
maar ik snap de hint
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Pas maar op, kom zo bij je langs om een stuk gember in je...........Henkjan schreef:nee hoor, 2 februarids23man schreef:Tis 1 februari!![]()
maar ik snap de hint
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Had je nog wat gember over van het Grunninger kauk bakken? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Twee kruiwagens vol, passen mooi in HJ's luisterruimte...... 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
nee, dat was de schuur die je zo klein vond 
