Mola-Mola Een nieuwe ster aan het firmament?
Het lijkt erop dat Bruno Petzeys en een nieuwe Belgische ontwerper bezig zijn aan een discreet soort DAC.
Vooral onder DAC en BLOG! zijn aardige dingen te lezen en te zien, zoals een ruis en vervorming bijna onder de ruisvloer van een AP2722 Audio Analyzer!
groet,
Aat
Mola Mola
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mola Mola
Wij hebben hem in Augustus 2012 al in Amersfoort gehad, toen nog duidelijk in ontwikkeling, (bodemplaat zat er niet in en de ledjes gaven wat sfeer aan de onderzijde.
)
Dat was in combinatie met die eindversterkers (Ncore OEM).
Duidelijk een goed geheel al, maar er moesten nog wel wat dingen gebeuren.
Zoals ik het nu zie is de DAC nu dan al wel naar een eindstadium.
Klonk al wel heel goed, en dan ook nog eens op een paar oudere speakers die toen wel even "los gespeeld" werden.
Een maand later stonden diezelfde speaker er weer, maar nu dan met een stevige Vincent.
De eerste reacties waren toen, was is er met die luidsprekers gebeurt?
Die hadden dus niet meer die Mola-Mola eindversterkers, en dat klonk een stuk suffer.
Duidelijk een goed geheel al, maar er moesten nog wel wat dingen gebeuren.
Zoals ik het nu zie is de DAC nu dan al wel naar een eindstadium.
Klonk al wel heel goed, en dan ook nog eens op een paar oudere speakers die toen wel even "los gespeeld" werden.
Een maand later stonden diezelfde speaker er weer, maar nu dan met een stevige Vincent.
De eerste reacties waren toen, was is er met die luidsprekers gebeurt?
Die hadden dus niet meer die Mola-Mola eindversterkers, en dat klonk een stuk suffer.
