Mola Mola

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Mola Mola

Bericht door AatV »

Mola-Mola Een nieuwe ster aan het firmament?

Het lijkt erop dat Bruno Petzeys en een nieuwe Belgische ontwerper bezig zijn aan een discreet soort DAC.
Vooral onder DAC en BLOG! zijn aardige dingen te lezen en te zien, zoals een ruis en vervorming bijna onder de ruisvloer van een AP2722 Audio Analyzer!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mola Mola

Bericht door hannesie »

Wij hebben hem in Augustus 2012 al in Amersfoort gehad, toen nog duidelijk in ontwikkeling, (bodemplaat zat er niet in en de ledjes gaven wat sfeer aan de onderzijde. :mrgreen: )
mola1.jpg
Dat was in combinatie met die eindversterkers (Ncore OEM).

Duidelijk een goed geheel al, maar er moesten nog wel wat dingen gebeuren.

Zoals ik het nu zie is de DAC nu dan al wel naar een eindstadium.
Klonk al wel heel goed, en dan ook nog eens op een paar oudere speakers die toen wel even "los gespeeld" werden. :lol: :lol:

Een maand later stonden diezelfde speaker er weer, maar nu dan met een stevige Vincent.
De eerste reacties waren toen, was is er met die luidsprekers gebeurt?

Die hadden dus niet meer die Mola-Mola eindversterkers, en dat klonk een stuk suffer. :)
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Mola Mola

Bericht door SSassen »

Is Mola Mola inmiddels passé? Ik vond het een prijzenswaardig concept.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Mola Mola

Bericht door ds23man »

Volgens mij niet, het wordt nu eindelijk eens geleverd.
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Mola Mola

Bericht door hsmeets »

staat nu een review op 6moons.
Plaats reactie