Eerst de keuze, vloerstaanders of monitoren, de keus was snel gemaakt, monitoren
Vooral omdat deze is de toekomst ook mee kunnen naar een studenten kamer.
Ik heb eerst een poos zitten zoeken naar een setjes Dynaudio Contour 1.3 speakers, (zie bijlage)
Deze vond ik alleen voor de hoofdprijs, en met een budget van 500/600 euro red ik dat niet.
Toen rade iemand van Audiofreaks me aan om eens naar de 'Morel CA621' te gaan kijken.
Ik werd opslag verliefd op het design.
Nu ga ik voor zaterdag een afspraak proberen te maken met Rumoh in De Wilp, om ze eens te beluisteren,
Als het allemaal naar m'n zin klinkt ga ik deze proberen te bouwen.
Edit
Nou, de morels zijn het niet geworden, dat kun je lezen in het topic, ik ben dus nu opzoek naar een ander model,
Een model die mijn Philipjes zonder moeite overtreft, zie hier het Philips topic: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=18567

