Ncore building topic
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Ncore building topic
Hier het bouwverslag van mijn 4 kanaals Ncore amp.
TIP!!!!
Beplak de buitenzijde met raamfolie ( die zonder plaklaag) om beschadigingen te voorkomen:
Alle boormallen netjes uitgelijnd:
Idee hoe het wordt:
Volgende stap: even met de centerpons in de weer en boren maar!
TIP!!!!
Beplak de buitenzijde met raamfolie ( die zonder plaklaag) om beschadigingen te voorkomen:
Alle boormallen netjes uitgelijnd:
Idee hoe het wordt:
Volgende stap: even met de centerpons in de weer en boren maar!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Nog een tip trouwens:
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Iemand nog op of aanmerkingen? Straks gaat de boor erin, eerst verder met de vijver schoonmaken.
Re: Ncore building topic
opmerkingen?
ik mis 2 voedingen.
ik mis 2 voedingen.
Re: Ncore building topic
Zijn dat speakon aansluitingen?ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!
Die ken ik niet, dat is mogelijk dan ook voor XLR mogelijk?
Is die Ampon switch ook in staat 2 voedingen te bedienen?
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Ncore building topic
hoe heet dat en waar haal je dat? linkje?ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!
Re: Ncore building topic
Volgens mij zijn het deze. De plaatsje voor de achterzijde zijn ook gewoon voor de XLR aansluiting te gebruiken.
http://www.bax-shop.nl/luidspreker-plug ... tails.html
Hier een linkje daar de plaatjes
http://www.neutrik.com/en/xlr/xlr-chass ... sories/mfd
http://www.bax-shop.nl/luidspreker-plug ... tails.html
Hier een linkje daar de plaatjes
http://www.neutrik.com/en/xlr/xlr-chass ... sories/mfd
Re: Ncore building topic
en?hannesie schreef:ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
1 voeding per kant, laag en hoog actief. Zie geen nut om 4 voedingen toe te passen in deze setuphannesie schreef:Zijn dat speakon aansluitingen?ds23man schreef:Nog een tip trouwens:
Ideaal om Neutrik D series vanaf de achterzijde te monteren. Geen ge-eikel met losse moertjes!
JA
Die ken ik niet, dat is mogelijk dan ook voor XLR mogelijk?
Voor alle D serie chassisdelen, maar alleen als je ze aan de achterzijde monteert.
Is die Ampon switch ook in staat 2 voedingen te bedienen?
Desnoods 100![]()
@ dre Er zijn wel meer mensen die 1 voeding gebruiken voor 2 Ncores
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
De bodemplaat ligt inmiddels op de werkbank.
Dus eenmaal, andermaal.... Nog iemand?????
Dus eenmaal, andermaal.... Nog iemand?????
Re: Ncore building topic
gaan!
dan kun je vanmiddsag test draaien!
dan kun je vanmiddsag test draaien!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Shit, kan mijn centerpons weer eens niet vinden! 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Ncore building topic
ds23man schreef:Shit, kan mijn centerpons weer eens niet vinden!
ds23man schreef:eerst verder met de vijver schoonmaken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Zo, een scherpe kruiskopschroevedraaier werkt ook uitstekend!
Gaten zitten erin!
En de vijver is ook schoon trouwens.
Gaten zitten erin!
En de vijver is ook schoon trouwens.
Re: Ncore building topic
Klein vijvertje dus 
Even snel de draadjes er aan en gaan met die ......, N-Core.
Even snel de draadjes er aan en gaan met die ......, N-Core.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
750 liter, dompelpomp erin en met de hogedrukreiniger. Ben je zo klaarZweitse schreef:Klein vijvertje dus
Even snel de draadjes er aan en gaan met die ......, N-Core.
Re: Ncore building topic
Dan weer snel verder met de N-Core 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Ben druk bezig!
Re: Ncore building topic
Ik verwacht vanavond wel enkele foto's natuurlijk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Vanavond? Zo traag ben ik nou ook weer niet! 
Let niet op die lelijke schroefjes, mooie zwarte inbus zijn in bestelling.
Let niet op die lelijke schroefjes, mooie zwarte inbus zijn in bestelling.
Re: Ncore building topic
Waar zijn de zwarte schroefjes gebleven 
Nee, ziet er mooi uit. Ik vind de frontplaat in het bijzonder heeeeeel mooi.
Nee, ziet er mooi uit. Ik vind de frontplaat in het bijzonder heeeeeel mooi.
Re: Ncore building topic
Aansluiting voor de center speaker?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Nee, das een Powercon. 220 volt in....Kappa7 schreef:Aansluiting voor de center speaker?![]()
http://www.neutrik.com/en/audio/powercon/powercon-20-a/
