Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2012.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2012 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 11 februari 2013 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door RobertD »

Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door sander1238 »

RobertD schreef:
Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Vinculum »

Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door BertDB »

Vinculum schreef:
Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk :rofl: )
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door TheoK »

RobertD schreef:
Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1. Ik doe er ook een paar veren bij. :wink:

Ben er ook zeer trots op.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ray5150 »

BertDB schreef:
Vinculum schreef:
Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk :rofl: )
+1

Wat Theo kan, kan ik ook... :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

BertDB schreef:
Vinculum schreef:
Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk :rofl: )
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????

Nominatie 2013!
Gebruikersavatar
mtb
Berichten: 1299
Lid geworden op: ma 29 dec 2008, 16:44
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door mtb »

Onbescheiden als ik ben, nomineer ik natuurlijk mijn compacte buizenversterker, zie het einde van http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=17227.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

mtb schreef:
Onbescheiden als ik ben, nomineer ik natuurlijk mijn compacte buizenversterker, zie het het einde van http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=17227.

200 honderd zweepslagen in het openbaar op het dorpsplein van Hoevelaken! :twisted:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door knuisje »

Jij bent 2000 jaar te laat geboren. :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
BertDB schreef:
Vinculum schreef:
Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk :rofl: )
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????

Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's. :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

Verrek, het was de warmhoudplaat voor de pizza's! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door dre »

ray5150 schreef:
ds23man schreef:
BertDB schreef:
+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk :rofl: )
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????

Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's. :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek! :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

dre schreef:
ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????

Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's. :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek! :mrgreen:
Die zaten helemaal niet te luisteren! Ze zaten te kijken hoe de pizza's op Ray's kachel werden opgewarmd!

:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ray5150 »

dre schreef:
ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????

Nominatie 2013!
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's. :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek! :mrgreen:
Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door hannesie »

Helemaal met je eens. :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door ds23man »

Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door dre »

ray5150 schreef:
dre schreef:
ray5150 schreef:
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's. :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
MK3_0253.JPG
Kijk ze eens zitten genieten !
lekker betrouwbaar publiek! :mrgreen:
Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !
8-[
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door asterduc »

ray5150 schreef:
Kijk ze eens zitten genieten !
toen draaiden we op dat kleine klasse D bakje dat erachter stond, kijk maar naar de bdrading :lol:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door RobertD »

ds23man schreef:
Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
En dat is te begrijpen, ik ben pas bij Ray in de schuur geweest. Koud man!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door asterduc »

ik wil graag op een niet-buizen-versterker kunnen stemmen.
Was die er ook bij in 2012? :roll:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door Henkjan »

de kachel van Ray
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
de kachel van Ray
euh, ja natuurlijk, :oops: dacht effe dat ie ook op buizen liep.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Bericht door hannesie »

Waren er ook niet een paar mooie UCD varianten bij?
Cobaltjeh?
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”