voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2012 gereed zijn gekomen
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
+1RobertD schreef:Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
+1. Ik doe er ook een paar veren bij.RobertD schreef:Ik nomineer dan de HF10 van TheoK. Ik heb hem pas in het echt gezien en gehoord en dat was in beide opzichten echt de moeite waard !!
+1BertDB schreef:+1Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????BertDB schreef:+1Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
mtb schreef:Onbescheiden als ik ben, nomineer ik natuurlijk mijn compacte buizenversterker, zie het het einde van http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=17227.
Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.ds23man schreef:Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????BertDB schreef:+1Vinculum schreef:Ik nomineer Ray's Pass Labs Aleph 5. Zijn topic is 41 pagina's versterkergeweld. Gezien en door velen lang gehoord op de ZBA dag dit jaar. Wat een beest!
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
Nominatie 2013!
lekker betrouwbaar publiek!ray5150 schreef:Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.ds23man schreef:Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????BertDB schreef:+1
Klonk voortreffelijk, en je ziet gewoon dat het 20kg prachtig bouwplezier was (en nog steeds is eigenlijk)
Nominatie 2013!![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
Die zaten helemaal niet te luisteren! Ze zaten te kijken hoe de pizza's op Ray's kachel werden opgewarmd!dre schreef:lekker betrouwbaar publiek!ray5150 schreef:Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.ds23man schreef:Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !dre schreef:lekker betrouwbaar publiek!ray5150 schreef:Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.ds23man schreef:Heb ik iets gemist? Die kachel is toch nog niet klaar en zal pas 9 feb aan het publiek getoond worden?????
Nominatie 2013!![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
ray5150 schreef:Ja, met name die blonde rechts op de tweede rij, da's helemaal een portet !dre schreef:lekker betrouwbaar publiek!ray5150 schreef:Ahum, met dank aan Bert voor de foto's.![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1588660
Kijk ze eens zitten genieten !
toen draaiden we op dat kleine klasse D bakje dat erachter stond, kijk maar naar de bdradingray5150 schreef:Kijk ze eens zitten genieten !
En dat is te begrijpen, ik ben pas bij Ray in de schuur geweest. Koud man!ds23man schreef:Is dat niet het mannetje die het altijd koud heeft en daarom een klasse A bak bouwt?????
euh, ja natuurlijk,Henkjan schreef:de kachel van Ray