Gegroet !

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Muug
Contacteer:

Gegroet !

Bericht door Muug »

Hallo allemaal !

Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik in de komende maanden een Annastasia-versterker ga bouwen. :rock: Het is mijn eerste elektronica-project dus ik ga met veel newbie-vragen zitten. :mrgreen: Ik ben niet echt onhandig (ik doe al het onderhoud aan mijn motorfiets zelf bvb en werkjes in huis en zo) maar een soldeerbout heb ik nog maar twee keer in mijn handen gehad. Dus dat gaat fun worden !

Mijn set momenteel:
twee Castle Harlech S2-speakers, QED Silver Anniversery speakercables, een LFD Mistral LE versterker, een zelf gemodificeerde Thorens-TD166 en een gemodificeerde Technics SL-PG5 CD-speler (zo gekocht). De phono-amp is een gemod prutsdingetje van QED (zo gekocht) die ik ooit nog eens moet vervangen door een PhonoDude.

de groeten,

Paul
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: Gegroet !

Bericht door Henkjan »

Hallo paul, welkom!
TheoK

Bericht door TheoK »

Kijk. En nog een buizenbouwer erbij.
Welkom. Ook besmet :?: :wink:
Muug
Contacteer:

Bericht door Muug »

TheoK schreef:
Kijk. En nog een buizenbouwer erbij.
Welkom. Ook besmet :?: :wink:
Al een jaar of zeven droom ik daar regelmatig van ja. :kwijl: Ooit zelfs via TriodeDick in contact gekomen met een verkoper van één van zijn buizenbakken, maar de prijs van 1500 euro kon ik toen niet ophoesten. Dan nog allerlei avonturen privé (neenee, niet wat je denkt :wink: ) en beroepsmatig die me verhinderden om er één te bouwen. Maar nu de woelige baren voorbij zijn, en ik een veilige haven ben binnengevaren, is er weer meer tijd voor allerlei projectjes.
De Annastasia lijkt me wel wat : niet zo duur, niet zo moeilijk. Het grootste probleem gaat het solderen zijn. :mrgreen: Of neen, proberen snappen wat er fout aan het gaan is terwijl ik met de multimeter aan het schermen ben. :rofl:
Plaats reactie