Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik in de komende maanden een Annastasia-versterker ga bouwen.
Mijn set momenteel:
twee Castle Harlech S2-speakers, QED Silver Anniversery speakercables, een LFD Mistral LE versterker, een zelf gemodificeerde Thorens-TD166 en een gemodificeerde Technics SL-PG5 CD-speler (zo gekocht). De phono-amp is een gemod prutsdingetje van QED (zo gekocht) die ik ooit nog eens moet vervangen door een PhonoDude.
de groeten,
Paul
