Ringkerntrafo's op maat
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Ringkerntrafo's op maat
Geen ervaringen mee, maar wel een site om even te bewaren. Vooral die geheel gegoten trafos lijken mij wel wat. Mede omdat je zelf de uitgangswaarde kan bepalen. Maar zie ook dit op de site staan Verkauf nur an Unternehmer
Moet je die wel hebben.ds23man schreef:Denk dat ze niet moeilijk doen als je een btw nummer hebt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zweitse schreef:Moet je die wel hebben.ds23man schreef:Denk dat ze niet moeilijk doen als je een btw nummer hebt.
Volgens mij zijn er hier zat mensen met een btw nummer!
Sofinummer met B01 er achter, ingewikkelder is het BTW nummer voor mijn bedrijfje niet.
En zouden ze dat echt controleren vanuit duitsland ?
Niet vanuit Duitsland maar in NL wel, BTW wordt tussen de landen door verrekend.Gijs schreef:Sofinummer met B01 er achter, ingewikkelder is het BTW nummer voor mijn bedrijfje niet.
Ik heb een keer iemand van de balstingdienst over de vloer gehad die alle transacties ging controleren, hij had zelf een hele lijst bij zich met alle transacties uit buitenland. Nu denk ik dat ze alleen komen opdraven als het om een flinke omzet gaat, dan willen ze weten wat er met de goederen gebeurd is.
Al eens bij Amplimo geinformeerd? daar hebben we diverse maatwerktrafo's laten maken.
Daar laat ik mijn trafo's ook maken.Mr Tube schreef:Al eens bij Amplimo geinformeerd? daar hebben we diverse maatwerktrafo's laten maken.
Ook voor maatwerk.