Topic openen in Aangeboden
Moderator: Beheerdersteam
Topic openen in Aangeboden
Ik wil graag een topic openen om mijn 6 10" subwoofers aan te bieden. Echter kan ik nergens de knop "Nieuw bericht" vinden in het aangeboden forum. Kan iemand me vertellen waarom ik die niet kan vinden? Ik ben net nieuw hier.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Topic openen in Aangeboden
Hij staat er toch echt wel alleen ik vermoed dat je als nieuwe gebruiker niet zomaar deze site als een marktplaats kan gebruiken. Je moet minimaal een aantal berichten posten om daar toegang te krijgen (vandaar dat je naam ook nog blauw is).
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Topic openen in Aangeboden
Ja je kunt je eigen topic volspammen en snel klaar zijn of je kunt een super mooi project starten (miss met een aantal van die 10" woofers
) en zo aan je quota komen.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Topic openen in Aangeboden
Jaja nieuw project! 
Ik denk dat je wel een leuke sub kan maken met 6x 10"
Ik denk dat je wel een leuke sub kan maken met 6x 10"
Re: Topic openen in Aangeboden
Ik heb in het voorstel forum al een bericht geplaatst met een foto van de zelfbouw luidsprekers die ik uit elkaar ga halen omdat ze me nu te groot en te lomp zijn. Ik heb ze in de tijd gemaakt dat ik nog op school zat, maar nu ik een eigen huis heb wil ik deze grote lompe dingen niet in de huiskamer hebben staan.
Wat betreft de 10" subwoofers die zijn van het type XXL Powersound PAW-260. Per kast zaten er 4 in. Ga ze nu verkleinen met nog maar 1 speaker erin en ga ze gebruiken voor feestjes enzo. Geen verhuur ofzo.
Hier ook nog maar een keer de foto.
Wat betreft de 10" subwoofers die zijn van het type XXL Powersound PAW-260. Per kast zaten er 4 in. Ga ze nu verkleinen met nog maar 1 speaker erin en ga ze gebruiken voor feestjes enzo. Geen verhuur ofzo.
Hier ook nog maar een keer de foto.
