Topic openen in Aangeboden

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
kasjing
Berichten: 4
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 10:02

Topic openen in Aangeboden

Bericht door kasjing »

Ik wil graag een topic openen om mijn 6 10" subwoofers aan te bieden. Echter kan ik nergens de knop "Nieuw bericht" vinden in het aangeboden forum. Kan iemand me vertellen waarom ik die niet kan vinden? Ik ben net nieuw hier.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Topic openen in Aangeboden

Bericht door Vinculum »

Hij staat er toch echt wel alleen ik vermoed dat je als nieuwe gebruiker niet zomaar deze site als een marktplaats kan gebruiken. Je moet minimaal een aantal berichten posten om daar toegang te krijgen (vandaar dat je naam ook nog blauw is).
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Topic openen in Aangeboden

Bericht door Arno »

Dus vertel eens wat leuks :D
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Topic openen in Aangeboden

Bericht door Vinculum »

Ja je kunt je eigen topic volspammen en snel klaar zijn of je kunt een super mooi project starten (miss met een aantal van die 10" woofers ;) ) en zo aan je quota komen.
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Topic openen in Aangeboden

Bericht door CoenvanDongen »

Jaja nieuw project! :D

Ik denk dat je wel een leuke sub kan maken met 6x 10"
kasjing
Berichten: 4
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 10:02

Re: Topic openen in Aangeboden

Bericht door kasjing »

Ik heb in het voorstel forum al een bericht geplaatst met een foto van de zelfbouw luidsprekers die ik uit elkaar ga halen omdat ze me nu te groot en te lomp zijn. Ik heb ze in de tijd gemaakt dat ik nog op school zat, maar nu ik een eigen huis heb wil ik deze grote lompe dingen niet in de huiskamer hebben staan.

Wat betreft de 10" subwoofers die zijn van het type XXL Powersound PAW-260. Per kast zaten er 4 in. Ga ze nu verkleinen met nog maar 1 speaker erin en ga ze gebruiken voor feestjes enzo. Geen verhuur ofzo.

Hier ook nog maar een keer de foto.
Bijlagen
Small 19-8-2003-2.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”