voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2011 gereed zijn gekomen
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Moderator: Beheerdersteam
Is goedHenkjan schreef:tja, de kast is af, het filter ook, ze spelen... zullen we 'm dan maar vergeven dat t filter nog los op de vloer ligt?
De speaker of die dame aan de muur?Ronkel schreef:Deze vind ik ook wel een nominatie waard:
Niet zo nederig. Zeker nominatie waard en zeker concurrentie.Vinculum schreef:Ben ik heel narcistisch als ik mijn eigen speaker wil nomineren?
Niet dat er ook maar enige concurrentie is voor Dre, Arno & Hondansl maar goed.![]()
Epilogue's
Mee eens!r.ladage schreef:Niet zo nederig. Zeker nominatie waard en zeker concurrentie.Vinculum schreef:Ben ik heel narcistisch als ik mijn eigen speaker wil nomineren?
Niet dat er ook maar enige concurrentie is voor Dre, Arno & Hondansl maar goed.![]()
Epilogue's
Prachtige speakers!
Vinculum schreef:De speaker of die dame aan de muur?Ronkel schreef:Deze vind ik ook wel een nominatie waard:
nee hoor, maar anders had ik het wel gedaanVinculum schreef:Ben ik heel narcistisch als ik mijn eigen speaker wil nomineren?
+1asterduc schreef:Het podium mag naast 'goud' gerust uitgebreid worden met 'zilver' en 'brons', want bij deze nominaties zijn al meer dan één winnaar als je het mij vraagt.
Henkjan schreef: