Ik heb al heel lang (héééél lang bedoel ik dan hè
Kwam nu op de 41hz pagina de truepath tegen met ta3020, niet zo duur met een prijs van (incl voeding) ongeveer 150 euro. Op ebay zag ik echter nog veel betaalbaardere setjes staan met deze chip, kant en klaar inlc. voeding zoals deze http://cgi.ebay.nl/TA3020-Class-T-Power ... 3a68ca22a7 De recenties over deze chip zijn echter wisselend, van heel goed tot niet zo denderend. Daarnaast weet je natuurlijk niet hoe de implementatie op zo'n bordje uit Hongkong uitpakt.
Ze moeten per kanaal twee Visaton WHC 30 X in serie aangesloten aansturen (in serie omdat het helaas 4ohm speakers zijn en een 2ohm belasting voor zo'n chipje lijkt mij niet zo'n best idee). Deze 12" drivers zijn 100 watt rms met 180 watt piekbelasting, dat zou moeten lukken lijkt mij.
Volgens mij kan ik voor de prijs van zo'n bordje mij geen buil vallen? Of sla ik hier de plank volledig mis, qua topics op dit forum lees ik veel verschillende meningen, ik vraag mij af of er een sluitend antwoord is. Ik begrijp dat het geen UCD zal evenaren, dat neem ik voor lief. De WHC zelf zijn ook maar budget speakers, je kan geen wonderen verwachten natuurlijk. Maar zou dit samen een beetje klinken, heeft iemand hier ervaring mee of raden jullie mij aan toch iets meer te investeren?
Mvg Reinder