Al een behoorlijk tijdje zwerf ik rond op dit forum en verbaas me telkens weer over de waanzinnige kwaliteit die mensen hier af/opleveren.
Hield me (bijna) tegen om zelf wat te beginnen
Dan toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Project gaat om een subje met daarin de Eminence Magnum 18LF.
Basis voor de kast komt uit de WinISD.
Ik heb gekozen voor een 220 ltr. bassreflex met ref. op 38 Hz. In praktijk zal de inhoud wel iets kleiner zijn (ik weet niet of je alle bracing van het totaal af moet trekken), en de ruimte voor de plateamp was ik 'vergeten'
Een vriend had zijn apparatuur aangeboden zodat het nog wat zou worden, bovenfrees en zagtafel. Ben daar wel erg blij mee. Kan bijna niet zonder, zie ik op het forum.
Afgelopen woensdag ben ik hout gaan halen bij de Praxis in Amersfoort.
En dat met mijn fantastisch combi met aanhanger...
Dat was niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Ging hier om 8 uur weg, was om kwart voor 10 weer thuis (!)
Een gestuntel met het zagen én daarvoor dan zaagkosten in rekening brengen...
De volgende dag alles nagemeten... en... euhm...
Van de 9 planken waren er 2 op maat, de rest was te klein
Teruggegaan; Ze geven bij de Praxis géén garantie op hun "zaagservice"
Was dus ook de laatste keer zagen bij de Praxis, it s#cks
Extra kosten €27,- (deze keer zónder zaagkosten)
Het 'gevoel' wat ik de eerste keer dus al had, bleek dus aardig te kloppen!
Gelukkig nu aan de slag met uittekenen en voorbereiden.
Ze komen eraan hoor
(zeker van mijn fantastisch combi met aanhanger...)
