meneer zijn kastje (Die Linkwitz Orion!!!).
Het hout voor 2 stuks heb ik al. Nu nog de drivers en de Hypex amp, want die zijn geloof ik nogal geliefd hier. Onze eigen audio bestaat eigenlijk nog uit gekocht spul, maar dat moet dus veranderen, als eerste worden onze Jamo's S606 aangepakt, onze set volgt later: 1x Technics voorversterker
1x Technics tuner
1x Musical Fidelity X-Ray
1x Playstation 3
2x Technics eindtrap
1x Lenco L-75 (uit beeld)
Verder op zolder nog wat spullen, net als in de garage, maar dat hier vermelden is hetzelfde als op een doos cornflakes zetten dat er geen doperwten in zitten....
Ik ben autotechnicus van origine, doorgestudeerd voor vliegtuig onderhoudstechnicus en nu leer ik voor instrumentatie technicus, veel databussen en elektronica dus. (ook perslucht systemen, maar daar heb je in audio weinig aan, geloof ik)
Ik zal heel erg veel lezen en weinig posten, want momenteel zit ik nog op school en komt er een T.A. aan op m'n werk. Maar ik heb net de Green Frog UCD net helemaal doorgenomen (23 pagina's pfffffff
tot bouwens
