Bordje is een 2x15 watt versterkerbordje van Sure, vast wel bekend hier. Klinkt normaal al goed, maar ik ga toch nog wat simpele mods er op doen.
Voor de achterzijde een nieuw metaal plaatje gemaakt, en de bovenkant ontdaan van logo met wat wit plakplastic.
Voor de Cinch aansluitingen de bovenkant maar gebruikt, achterkant was toch wat te krap. Past nu tussen mijn andere Hongkong versterkers want die zitten ook zo lekker onlogisch in elkaar.
Aan de binnenkant zitten ook nog 2 blauwe leds zodat erg! duidelijk te zien is dat deze aan staat.
en wat foto's van het geheel:
