Sure TA24 versterker projectje

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Sure TA24 versterker projectje

Bericht door cobaltjeh »

Eindelijk maar eens wat bijeengeraapte spullen netjes ingebouwd in een oud harddisk kastje. :D En mijn eerste 'afgerond' projectje hier maar eens plaatsen.

Bordje is een 2x15 watt versterkerbordje van Sure, vast wel bekend hier. Klinkt normaal al goed, maar ik ga toch nog wat simpele mods er op doen.

Voor de achterzijde een nieuw metaal plaatje gemaakt, en de bovenkant ontdaan van logo met wat wit plakplastic.
Voor de Cinch aansluitingen de bovenkant maar gebruikt, achterkant was toch wat te krap. Past nu tussen mijn andere Hongkong versterkers want die zitten ook zo lekker onlogisch in elkaar. :)

Aan de binnenkant zitten ook nog 2 blauwe leds zodat erg! duidelijk te zien is dat deze aan staat.

en wat foto's van het geheel:
Bijlagen
PC134401.jpg
PC134403.jpg
PC134406.jpg
PC134412.jpg
PC134415.jpg
PC134418.jpg
PC134420.jpg
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door bas focal m180 »

Dat ziet er goed uit.:goedzo:
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door Vuurkat »

Leuk klein ding is het geworden!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door Arno »

Hé, die is grappig!
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door MechanicalAnimal »

Vet!!!

das nog 's een leuke behuizing zeg :D
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door EppeRRR »

DAT ziet er gaaf uit :D

Geslaagd project, heel erg mooi :D
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door cobaltjeh »

Dank voor de reacties :), ik vond hem zelf ook al aardig gelukt.
En dat alles met wat bijeengeraapte spullen. :lol:
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door meanman64 »

cobaltjeh schreef:
Dank voor de reacties :), ik vond hem zelf ook al aardig gelukt.
En dat alles met wat bijeengeraapte spullen. :lol:
Dat is nu de essentie van zelfbouwen spullen hergebruiken knap werk :)
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door TubeHead »

Vind het aan/uit knopje combinatie met dat gaas leuk detail !
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Sure TA24 versterker projectje

Bericht door cobaltjeh »

TubeHead schreef:
Vind het aan/uit knopje combinatie met dat gaas leuk detail !
Daar moest ik nog aardig creatief voor zijn. Z'on grote boor had ik namelijk niet, uiteindelijk opgelost door een flink slijpbitje creatief in mijn kolomboor te zetten. Gat is nu haast perfect, en knopje blijft netjes zitten. :D
Gesloten