Ik heb een Chipamp met 2 maal 10.000 voeding gebouwd van BrainGT / Chipamp.com. Veel detail. Mooie stemmen. Maar of ik hem nou aansluit op mijn Marantz 5400 cd speler, squeezebox of mijn V-dac van Musical Fidelity, ik vind hem ook nogal agressief en vermoeiend. Terwijl mijn B&W 685 of Totems niet echt schreeuwerig te noemen zijn.
Ben ik de enige die dat vindt, en wat kan ik er aan doen?
Ligt het aan het ontbreken van een voorversterker/buffer?
Moet ik de waarde van het Zobel netwerk aanpassen?
Of mis ik de spoel aan de uitgang die je bij veel versterkers aan de uitgang aantreft?
