verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

Je stem op de versterker van het jaar gaat naar:

Peiling eindigde op zo 31 jan 2010, 15:29

Greenfrog / Antoon van CVE
22
42%
Cappuccino Amplissimo van Olaffel
8
15%
12E1 buizen mono eind- & voorversterker van sevenup
10
19%
300B single ended van RobertD
2
4%
Low Budget Klasse A JLH power amp van Ray5150
10
19%
 
Totaal aantal stemmen: 52

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door Henkjan »

Zo, tijd om te stemmen...

voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10353

en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door mischa72 »

Omdat ik niet kan kiezen tussen de Greenfrog en Cappuccino, maak ik nog geen keuze. Misschien als ik deze week de 2 ontwerpen wat meer heb kunnen bekijken. De JLH van Ray doet me ook wel veel, maar de Greenfrog en de Capuccino spannen op het gebied van perfectionisme in uitvoering wel de kroon.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
JefoonDesign
Berichten: 40
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 12:44
Locatie: Almere

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door JefoonDesign »

Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om mijn eigen creatie even te spammen. :o
rickvdvalk
Berichten: 52
Lid geworden op: za 27 sep 2008, 18:34
Locatie: Delft

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door rickvdvalk »

Ik miste hem al. Vond die van Jefoondesign zeker een van de mooiste versterkers!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door mischa72 »

JefoonDesign schreef:
Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om mijn eigen creatie even te spammen. :o
Ik heb je al extra aandacht gegeven in je topic. Zeer mooi,

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door TubeHead »

CVE's Greenfrog natuurlijk !

Ziet er super mooi uit ! En een partij perfectie en werk erin :shock:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door sietse »

En ook hier is het weekje voorbij.
Gefeliciteerd CVE =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009

Bericht door cve »

:oops: Tjemig, dat is wel veel eer. Nu ben ik wel verplicht om in Breda met een "ruisvrij" exemplaar te verschijnen. Maar met behulp van jullie input gaat dat zeker lukken.

CO
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”