verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Zo, tijd om te stemmen...
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10353
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10353
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Omdat ik niet kan kiezen tussen de Greenfrog en Cappuccino, maak ik nog geen keuze. Misschien als ik deze week de 2 ontwerpen wat meer heb kunnen bekijken. De JLH van Ray doet me ook wel veel, maar de Greenfrog en de Capuccino spannen op het gebied van perfectionisme in uitvoering wel de kroon.
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
- JefoonDesign
- Berichten: 40
- Lid geworden op: do 12 mar 2009, 12:44
- Locatie: Almere
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om mijn eigen creatie even te spammen. 
-
rickvdvalk
- Berichten: 52
- Lid geworden op: za 27 sep 2008, 18:34
- Locatie: Delft
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Ik miste hem al. Vond die van Jefoondesign zeker een van de mooiste versterkers!
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Ik heb je al extra aandacht gegeven in je topic. Zeer mooi,JefoonDesign schreef:Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om mijn eigen creatie even te spammen.
Groeten,
Mischa
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
CVE's Greenfrog natuurlijk !
Ziet er super mooi uit ! En een partij perfectie en werk erin
Ziet er super mooi uit ! En een partij perfectie en werk erin
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
En ook hier is het weekje voorbij.
Gefeliciteerd CVE

Gefeliciteerd CVE
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
CO
