Ziet er best leuk uit hoor
Gefeliciteerd
Moderator: Beheerdersteam
ja, een full range direct aan de versterker is toch wel "de heilige graal", ben benieuwdleonidas schreef:....
Ik hoop komend weekend een bi-amo opstelling te maken waarbij de Silver10 , in de Liionidas setup , kan spelen zonder iets in de signaalweg.
Hiervoor wordt dan de 2A3 in gezet.
De GM70 monoblokken gaan dan het laag van de W15 verzorgen.
Ben heel verwachtingsvol wat dit gaat opleveren.
....
Ik wil ook nog weleens iets met 2A3 gaan doen in PPleonidas schreef:Dankjewel OpaBart , ben er erg blij mee.
@HenkJan,
Ik heb hier al eerder mee geexperimenteerd maar toen met de Aurex Crystal voor de FR driver.
Echter een EL84 klinkt een beetje 'spits" in mijn oren.
Deze 2A3 buizen hebben een soort van magische toon voor midden en hoog.
Dus verwacht hier heel veel van maar net als veel dingen op audio gebied ; je weet het pas zeker als je het in het echt hebt geprobeerd.
mvgr. Leon
Ger1212 schreef:KLinkt alsof engeltjes op je oorlelletjes plassen![]()
Lijkt mij wel wat voor Leon's "Synergie topic". Maar of dat dan nog op dit forum thuis hoortLeeuwarden schreef:Ger1212 schreef:KLinkt alsof engeltjes op je oorlelletjes plassen![]()
Jakkie…
Zeker en laat dat nu net de groepsinkoop zijn waar ik eerder naar verwees.Walt schreef:Akief filteren kan ook via opamps, weerstanden en condensators op line niveau, dus geen digitaal dsp geneuzel.
Tnx Leon, precies antwoord om m’n vraag. Heb een set w15 met baffle en filter via marktplaats gekocht. De s8 speelt hier in een ORIS Hoorn. Nu nog met een actief xo maar straks dus niet meer. Ben heel benieuwd wat dit gaat doen! Ga de w15 dus via dat filter laten lopen en dan de s8 zonder iets ertussen.leonidas schreef:Gewoon passief XO.
De Silver 10 zonder iets in de signaal weg.
In mijn ontwerpen liefst geen dsp gebruiken , kun je net zo goed de serie cap laten zitten.
Mvgr. Leon
Ik heb nog wel een een mooie Nakamichi CA5 staan.leonidas schreef:Gewoon Leonidas XO op de W15 (weerstanden verwijderen)
S8 op de 2e amp met volume regeling (die vervangt de L-pad).
Je hebt nu wel een voor versterker nodig met 2x pre out.