Zoo ff tijdAh!buis schreef:Oef, weer even tijd.Ze weten in zo'n "rust"huis de mensen welte vervelenbezig te houden![]()
Bert, moet dat zo hardje meet zo ong op het maximum-uit (14Vtop).Niet goed voor je oren en misschien ook niet voor de koptelefoon
![]()
Willy had maar iets van 8Vtop bij de blok.
Die kriebeltjes zijn nu weg, instraling schakelvoeding op de ingang ?
De terugkoppeling is een Michel-verzinsel.Bedoeling is dat het de geluidsterkte niet verandert met de hoeveelheid tegenkoppeling.Maar als 't bij Willy goed gaat zou het wel zo kunnen.
Met de potmeter als ingang, is de voorversterker er dan los van ? Anders zou dat wel wat verlies van hoog kunnen geven (de afrondingen van de blok)
Anne
Ja dat is zeer slecht voor Mn oren er zit tussen de dummy 4 of 8 ohm (ik kan kiezen )en Mn hoofdtelefoon een 270 ohm weerstand
Maar het nog steeds zo hard dat ik hem niet opzet.
Wat ik nu met die Jumper ,en het antwoord van Willy , precies moet instellen weet ik niet
Ik ga rond 1800 uur weer wat prutsen en die terugkoppeling zo proberen in te stellen dat een mooie rechte blok overhou
Ik zal het ingangs signaal kleiner maken Sta er van te kijken dat ik zoveel versterking daar heb .