Ingangsmodule purifi board
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
Xanadu1234
Re: Ingangsmodule purifi board
Haha jullie zijn mooie gasten en vrouwen. Hoop volgende week de versterkers binnen te krijgen en dan zal ik gaan kijken naar de banen die er op staan en de componenten. Ik ga op basis daarvan een schema tekenen op papier zodat we een plaat praatje hebben. Zal dan gelijk even kijken waar de kabels binnen komen qua kleur enz.
Ik probeer alleen maar uit te leggen wat ik wil maken met de foto’s meer niet. Er worden door diverse mensen gevraagd naar afmetingen enz.
De opamp passen met een extra ic voetje er wel op dat is geen probleem. Alleen die spannings regelaars plaatsen vind ik lastig want dan moet ik de pootjes eruit solderen en ben bang dat ik het boardje kapot maakt.
Maar oké ik kom zo snel mogelijk met een plaatje als ik dat kan maken op basis van de Purifi handleiding en het boardje wat er nu in zit.
Ik probeer alleen maar uit te leggen wat ik wil maken met de foto’s meer niet. Er worden door diverse mensen gevraagd naar afmetingen enz.
De opamp passen met een extra ic voetje er wel op dat is geen probleem. Alleen die spannings regelaars plaatsen vind ik lastig want dan moet ik de pootjes eruit solderen en ben bang dat ik het boardje kapot maakt.
Maar oké ik kom zo snel mogelijk met een plaatje als ik dat kan maken op basis van de Purifi handleiding en het boardje wat er nu in zit.
Dan heb je een basis om verder uit te werken.
Je bedoelde praat plaatje denk ik, maar blaat plaatje is goed gevonden.
-
Xanadu1234
Sorry iedereen door de drukte op het werk is het nog niet gelukt om wat te maken op papier traan traan
-
Xanadu1234
Heb wat foto’s kunnen maken maar ik vind het echt lastig om een schema te maken joh. Zie even niet waar ik moet beginnen.
De kleur van de PCB maakt het er inderdaad niet makkelijker op.
-
Xanadu1234
Een paar a4'tjes, potlood, en een multimeter om de lijnen uit te piepen. daar zou ik tenminste mee beginnen.
De 12 en 18 36 polige connectoren uitpluizen is al het halve werk. datasheets van de spanningsregelaars downloaden.
http://www.datasheetcatalog.com/ eventueel de pagina's met de pinouts uitprinten.
Heeft Audiophonics ook een datasheet hiervan ? wil ook nog wel eens handige info in staan.
De 12 en
http://www.datasheetcatalog.com/ eventueel de pagina's met de pinouts uitprinten.
Heeft Audiophonics ook een datasheet hiervan ? wil ook nog wel eens handige info in staan.
Laatst gewijzigd door ray5150 op wo 21 dec 2022, 9:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Die 18 polige is een 36 polige stekker, maar het moet te doen zijn hoor.