AMB-LCDuino pre-amp
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Even over die primaire wikkelingen, waarom ga je uit van trafo's met 2 110V wikkelingen? Die zijn bijna niet te verkrijgen.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Farnell heeft meer keuze in 2x115V dan in 1x230V. Conrad heeft deze ook gewoon in het assortiment. Andere merken leveren deze footprint ook dus lekker universeel dacht ik toen.ds23man schreef:Even over die primaire wikkelingen, waarom ga je uit van trafo's met 2 110V wikkelingen? Die zijn bijna niet te verkrijgen.
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Geen idee of chocomel de slaap bevordert. Lust gewoon geen bier en wijn. Eigenlijk vind ik de meeste dranken met alcohol vies.Slaapt 't lekker op chocomel ?![]()
Led's SMD, hier wel, zijn die diodes niet zo eenzaam![]()
Er is natuurlijk niks op tegen, staat zo raar.Ruimte zat en dan ineens zo doen alsof er geen plaats is voor een echte diode.
Anne
Als ik zin heb dan verander ik de diodes wel, maar alleen om jullie een plezier te doen.
Wacht nog even of het paarse knuffelkonijn nog met opmerkingen komt. Die had hij al aangekondigd.
Co, heeft geen kwade dronk.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Toch maar de smd's vervangen door 1N4002. Anders moet ik het vast nog jaren horen.
Co
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst. 
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Hier word ik toch zo verdrietig van..........ray5150 schreef:Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst.
Doe je zo je best.
Co, raakt bijna aan de drank.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Mij ook niet hoorcve schreef:Hier word ik toch zo verdrietig van..........ray5150 schreef:Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst.![]()
![]()
Doe je zo je best.![]()
![]()
Co, raakt bijna aan de drank.
De fles staat klaar
Anne
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Terwijl jullie het op een zuipen zetten ga ik de print maar naar itead sturen. Daarna een chocomel.
Co
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Eindelijk de printen van Itead ontvangen. Zien er redelijk goed uit. Niet alle teksten zijn goed overgekomen, soms wat dun, maar dat is niet dramatisch. En dan wil ik altijd zo snel mogelijk weten of het ook allemaal klopt en naar behoren werkt. Solderen dus. Was een simpel klusje, alles past goed. Alleen de gaatjes in de koellichamen moesten iets opgeruimd worden. Anders passen de isolatiebusje niet.
Verder doet het precies wat het doen moet. Nu nog een Amanero om de Soekris dac te kunnen testen.
Co
Verder doet het precies wat het doen moet. Nu nog een Amanero om de Soekris dac te kunnen testen.
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Zoals we gewend van je zijn ziet het er weer keurig netjes uit.
Panasonic elco's ?
Panasonic elco's ?
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Als je er op wacht duurt het lang.
Elco's zijn inderdaad Panasonic. Nu maar een exemplaar naar Hannesie sturen. Dan kan hij ons vertellen of de Soekris dac dan beter klinkt.
Co
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Het is zeker weer vrijdag? De ledjes staan scheef? Valt wel mee hoor. Er zaten eerst blauwe op. Die vond ik te fel en teveel bundelen. Achteraf die leds weer mooi recht erop krijgen is wat lastiger.Ah!buis schreef:Ook al een borrel op ?ds23man schreef:De ledjes staan scheef!![]()
Anne
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Bedankt Peter. Nog niet kunnen testen met de quasimodo. Misschien in het weekend.knuisje schreef:Mooie printjes Co! En groene ledjes passen beter bij de print.
En blauwe ledjes zijn zo 2014!
Codern.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
De Amanero en de 2Rs aangesloten op de testopstelling. Het werkt. En ik mag zeggen: tot tevredenheid. Werkt vlekkeloos en de kwaliteit is erg goed. En paar uur zitten luisteren. Gewoon genieten.
Nu nog een deftig omhulsel bouwen.
Co
Nu nog een deftig omhulsel bouwen.
Co
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Nee, dat is voor een ander project.ds23man schreef:Nou nog een paar leuke wappertjes...
Co
Laatst gewijzigd door cve op za 06 jun 2015, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: AMB-LCDuino pre-amp
Volgens mij ben je over de helft.
Nu nog even bekabelen en een net frontje en klaar is Co.
Nu nog even bekabelen en een net frontje en klaar is Co.
