AMB-LCDuino pre-amp

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ds23man »

Even over die primaire wikkelingen, waarom ga je uit van trafo's met 2 110V wikkelingen? Die zijn bijna niet te verkrijgen.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

ds23man schreef:
Even over die primaire wikkelingen, waarom ga je uit van trafo's met 2 110V wikkelingen? Die zijn bijna niet te verkrijgen.
Farnell heeft meer keuze in 2x115V dan in 1x230V. Conrad heeft deze ook gewoon in het assortiment. Andere merken leveren deze footprint ook dus lekker universeel dacht ik toen.

Co
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Slaapt 't lekker op chocomel ? :kwijl:
Led's SMD, hier wel, zijn die diodes niet zo eenzaam :(
Er is natuurlijk niks op tegen, staat zo raar.Ruimte zat en dan ineens zo doen alsof er geen plaats is voor een echte diode [-X .
Anne
Geen idee of chocomel de slaap bevordert. Lust gewoon geen bier en wijn. Eigenlijk vind ik de meeste dranken met alcohol vies.
Als ik zin heb dan verander ik de diodes wel, maar alleen om jullie een plezier te doen. :lol: :lol: Of eigenlijk als dank voor jullie op en aanmerkingen. :dank:
Wacht nog even of het paarse knuffelkonijn nog met opmerkingen komt. Die had hij al aangekondigd. :mrgreen: :mrgreen: Dan kan het allemaal in 1 keer.

Co, heeft geen kwade dronk.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Pjotr-PSU-08.png
Toch maar de smd's vervangen door 1N4002. Anders moet ik het vast nog jaren horen. :mrgreen:

Co
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ray5150 »

Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst. :lol:
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

ray5150 schreef:
Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst. :lol:
Hier word ik toch zo verdrietig van.......... [-( [-(

Doe je zo je best. :lol: :lol:

Co, raakt bijna aan de drank.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door Ah!buis »

cve schreef:
ray5150 schreef:
Maakt mij eigenlijk geen bal uit wat voor diode's je gebruikt en waar je ze plaatst. :lol:
Hier word ik toch zo verdrietig van.......... [-( [-(

Doe je zo je best. :lol: :lol:

Co, raakt bijna aan de drank.
Mij ook niet hoor :shock:
De fles staat klaar :yeah: (choco ook lekker)
Anne
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Terwijl jullie het op een zuipen zetten ga ik de print maar naar itead sturen. Daarna een chocomel. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Co
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Eindelijk de printen van Itead ontvangen. Zien er redelijk goed uit. Niet alle teksten zijn goed overgekomen, soms wat dun, maar dat is niet dramatisch. En dan wil ik altijd zo snel mogelijk weten of het ook allemaal klopt en naar behoren werkt. Solderen dus. Was een simpel klusje, alles past goed. Alleen de gaatjes in de koellichamen moesten iets opgeruimd worden. Anders passen de isolatiebusje niet.
Verder doet het precies wat het doen moet. Nu nog een Amanero om de Soekris dac te kunnen testen.

Co
Bijlagen
PjotrPSUprint.jpg
PjotrPSUbestukt.jpg
PjotrPSUleds.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ray5150 »

Zoals we gewend van je zijn ziet het er weer keurig netjes uit.
Panasonic elco's ?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door Kappa7 »

Zeker netjes. :goedzo:
Je had de printen snel binnen overigens.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ds23man »

De ledjes staan scheef! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door Ah!buis »

ds23man schreef:
De ledjes staan scheef! :mrgreen:
Ook al een borrel op ? :kwijl:
Anne
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ds23man »

Nee, de hele Luv collectie beluisterd.... :proost:
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Als je er op wacht duurt het lang. :lol: Elco's zijn inderdaad Panasonic. Nu maar een exemplaar naar Hannesie sturen. Dan kan hij ons vertellen of de Soekris dac dan beter klinkt.

Co
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

Ah!buis schreef:
ds23man schreef:
De ledjes staan scheef! :mrgreen:
Ook al een borrel op ? :kwijl:
Anne
Het is zeker weer vrijdag? De ledjes staan scheef? Valt wel mee hoor. Er zaten eerst blauwe op. Die vond ik te fel en teveel bundelen. Achteraf die leds weer mooi recht erop krijgen is wat lastiger.

Co
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door knuisje »

Mooie printjes Co! En groene ledjes passen beter bij de print. :rock:
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

knuisje schreef:
Mooie printjes Co! En groene ledjes passen beter bij de print. :rock:
Bedankt Peter. Nog niet kunnen testen met de quasimodo. Misschien in het weekend.
En blauwe ledjes zijn zo 2014!

Codern.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door FR_Aad »

Bofkont
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door hannesie »

Ik ben heel benieuwd. :yeah: :yeah:
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

De Amanero en de 2Rs aangesloten op de testopstelling. Het werkt. En ik mag zeggen: tot tevredenheid. Werkt vlekkeloos en de kwaliteit is erg goed. En paar uur zitten luisteren. Gewoon genieten. :yeah: :yeah: :yeah:
Nu nog een deftig omhulsel bouwen.

Co
Bijlagen
A1927-06-06-15-0002.jpg
A1927-06-06-15-0003.jpg
A1927-06-06-15-0006.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door ds23man »

Nou nog een paar leuke wappertjes...

Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door cve »

ds23man schreef:
Nou nog een paar leuke wappertjes...

Nee, dat is voor een ander project. :lol: Een wapper op een klasse D? [-X

Co
Laatst gewijzigd door cve op za 06 jun 2015, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door knuisje »

Co-mplimenten! =D>
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: AMB-LCDuino pre-amp

Bericht door hannesie »

Volgens mij ben je over de helft. :lol:
Nu nog even bekabelen en een net frontje en klaar is Co.
Plaats reactie