The Watershow 2013 part 2(3)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door Porcino »

Prima idee!!! (Ik heb de afgelopen maanden echt onder een steen geleefd...)

Hebben we al weer een datum :roll: ?
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

November 2014, dit wordt iig vaste prik. Het is even afwachten of we in maart/april het ook doen omdat het wel vrij kort is om projecten af te maken.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door Porcino »

Hoi Rudy,

Nou dat moet in te plannen zijn, november 2014 :-)

Ik hou deze draad verder in de gaten!
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2013 part 2(3)

Bericht door RumoH »

Projecten die op de lijst staan zijn oa;

- De Sydwei II, een 3-weg systeem met passive radiator voor de kleinere kamers
- Alpair 10 ML-TL
- Fast Six (alpair 6P in FAST systeem)

Van Audax vandaag net bericht gekregen dat ze de nieuwe 13LB25AL nu aan het produceren zijn. Ik verwacht deze breedbander zo rond 6/7 december binnen te hebben. De specs zien er iig veel belovend uit. Hier gaat zeker een ontwerp mee komen.

Rudy
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”