Hebben we al weer een datum
The Watershow 2013 part 2(3)
Moderator: Beheerdersteam
Re: The Watershow 2013 part 2(3)
Prima idee!!! (Ik heb de afgelopen maanden echt onder een steen geleefd...)
Hebben we al weer een datum
?
Hebben we al weer een datum
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow 2013 part 2(3)
November 2014, dit wordt iig vaste prik. Het is even afwachten of we in maart/april het ook doen omdat het wel vrij kort is om projecten af te maken.
Re: The Watershow 2013 part 2(3)
Hoi Rudy,
Nou dat moet in te plannen zijn, november 2014
Ik hou deze draad verder in de gaten!
Nou dat moet in te plannen zijn, november 2014
Ik hou deze draad verder in de gaten!
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow 2013 part 2(3)
Projecten die op de lijst staan zijn oa;
- De Sydwei II, een 3-weg systeem met passive radiator voor de kleinere kamers
- Alpair 10 ML-TL
- Fast Six (alpair 6P in FAST systeem)
Van Audax vandaag net bericht gekregen dat ze de nieuwe 13LB25AL nu aan het produceren zijn. Ik verwacht deze breedbander zo rond 6/7 december binnen te hebben. De specs zien er iig veel belovend uit. Hier gaat zeker een ontwerp mee komen.
Rudy
- De Sydwei II, een 3-weg systeem met passive radiator voor de kleinere kamers
- Alpair 10 ML-TL
- Fast Six (alpair 6P in FAST systeem)
Van Audax vandaag net bericht gekregen dat ze de nieuwe 13LB25AL nu aan het produceren zijn. Ik verwacht deze breedbander zo rond 6/7 december binnen te hebben. De specs zien er iig veel belovend uit. Hier gaat zeker een ontwerp mee komen.
Rudy
