Je moet de 10k weerstand die je op de 4*SPDIF gesoldeerd hebt om de Toslink te kunnen aansluiten terug vervangen door een 75 Ohm exemplaar als je besluit om de spanningsdeler te gebruiken.
Ik heb er in elk geval succes mee gehad ( Dank je Russ
Ik denk dat Leon gelijk heeft. Zo heb ik ook mijn (stereo) DAC gebalanceerd aangesloten op de Hypex 180 modules en dat werkt uitstekend.
Succes Jordo!
grts,
Henri
