Ja,mooi George.
Maar waar vind ik die dingen,in huis tuin en keuken gebruik kan ik ze niet vinden............
Kwam er achter dat normale koolweerstanden prima zijn voor allerlei toepassingen of ze nu in de signaal,of voeding worden verwerkt.
Oxide weerstanden worden op deze plaats meestal afgeraden,maar proberen kan altijd,ik doe wel vaker dingen die niet voor de hand liggen........
Metaal film weerstanden pas ik in deze versterker zo min mogelijk toe. Niet dat ze slecht zijn,,mijn 6N23P voorversterker zit er vol mee,en klinkt voor mij perfect,,(zal wel de combinatie zijn met de rest van de installatie,of de mate van zeer klein signaal aanbod).
Maar op aanraden van mede bouwers hou ik het zo veel mogelijk

op koolstof. Je moet per slot ergens een houvast aanhouden........
Ik volg eerst maar even Anne,s recept,als ik de boel aan de loop krijg kunnen we altijd verder experimenteren,en luisteren of het wat brengt.
Het leuke van dit project is dat elke stap weer problemen op levert die opgelost moeten worden,ja dit is niet even een schema bouwen en dat was het dan..........
Het volgende probleem is de ophanging van de driver buizen.
Ze zijn nogal microfonisch ,kunnen niet tegen een stootje dus.
Na veel lezen en zoekwerk gekozen voor het subframe op rubbers,weer zo iets dat zich moet bewijzen in de praktijk.............Ja het wordt steeds leuker.