Italiaans of buitenaards?? Il Valvole.. iets met een buisje

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

audiomanics schreef:
Misschien is ie al klaar op 26 september.... maar ik neem toch wat kleine kijk-spulletjes mee dit keer..

Kees
Luisterspulletjes zijn ook welkom op de 26e ?? :)
maar kijken willen we ook wel :D
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Versterkergedeelte zit nu ook in elkaar en aangesloten.. Helaas zijn de VCap's aan de buitenkant voorzien van een glimmend metalen huls.. Dat lijkt be bij een dergelijke compacte bouw niet heel veilig, dus toch maar even voorzien van zo'n lelijk stuk krimpkous..
Ook zijn de blauwe RikenOhm's met hun gouden pootjes heel herkenbaar.
Binnenkort 's effe testen..

Kees
Bijlagen
IlValvoleCompleet.jpg
IlValvoleVersterker.jpg
Gesloten