Versterkergedeelte zit nu ook in elkaar en aangesloten.. Helaas zijn de VCap's aan de buitenkant voorzien van een glimmend metalen huls.. Dat lijkt be bij een dergelijke compacte bouw niet heel veilig, dus toch maar even voorzien van zo'n lelijk stuk krimpkous..
Ook zijn de blauwe RikenOhm's met hun gouden pootjes heel herkenbaar.
Binnenkort 's effe testen..