Haha, ja daar was ik al bang voorindoubt schreef:Oppassen hoor, ik denk dat er nu een hoop forumleden zijn die je vriendin wel willen overnemenSwiss77 schreef:LOL![]()
Ik liet wat monitorontwerpen zien aan mijn vriendin gisteravond. Haar eerste reactie was 'wat zijn ze KLEIN!. ik wil grotere speakers, van die vloerstaanders'![]()
Niet dat het gaat gebeuren (denk ik).
![]()
Ik heb de Thor even bekeken maar wat een bakbeest zeg! Dat is echt geen optie. Ik houd het voorlopig bij mijn oorspronkelijke idee van twee goede monitoren. De andere twee van hierboven met de zelfde speakerbezetting srtaan inmiddels op het lijstje om te gaan beluisteren.
Wie is de indruk op dit forum van de Maxima? Ik heb het idee om alleen de topkasten te maken aangevuld met een actieve sub.
