Kleine vloerstaander
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Kleine vloerstaander
Zoals altijd ziet het resultaat er weer geweldig uit, Ton!
Wat is nu uiteindelijk (ongeveer) de netto inhoud geworden? In een van je eerste posts in dit topic had je het over het verschil tussen de gebruikelijke 18 liter en deze kast, vandaar.
Wat is nu uiteindelijk (ongeveer) de netto inhoud geworden? In een van je eerste posts in dit topic had je het over het verschil tussen de gebruikelijke 18 liter en deze kast, vandaar.
Re: Kleine vloerstaander
Alsof ik naar m'n eigen project aan het kijken ben
Ziet er puik uit!
Ziet er puik uit!
