Heb de schema 's en de verwijzing naar het instap topic maar even aan de eerste post van dit topic toegevoegd. Voor de volledigheid.
Platenspeler versterkingstrap nog nalopen en aansluiten op de B+. En moet er nog een onderkant in flansen. Een hoek profieltje alu denk ik, aan de binnenkant van de omkisting. De geperforeerde plaat voor de onderkant heb ik al klaarliggen. En dan kan het folie eraf, en dan nog wat picaś van het eindresultaat...
Edit, speelt wel nog via de lamp in serie, dus moet nog een slag om de arm nemen, want heb wel eens meegemaakt dat een versterker via de lamp mooi speelde maar zonder de lamp toch nog gebreken had...
Maar allee, morgen , ehr vandaag is er weer een dag,
En ik ga mijn feestvreugde nu niet bederven hehehe.
Edit tig ; Speelt ook zonder de lamp in serie ertussen. ;-p
