Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255
Kan flink gaan zoeken, maar misschien heb je even een linkje van waar de kast te krijgen is, vind hem erg mooi gelukt!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Jahoor, zou kunnen werken tussen 3V en 20V, dat is de recommended spanning voor de 4017 (datasheet). Inderdaad met bijpassend relais, en als je die led's wilt gebruiken moet je het serieweerstandje aanpassen.democles schreef:Zou deze schakeling ook op 5v kunnen draaien met 5v relais?
Dank je. De kast heb ik op eBay gekocht, een aantal tegelijk in 1 lot, die ZBA CA behuizingen en 2 van deze. Dat was al even geleden en die aanbieding zie ik niet meer, wel de kasten apart:jvenema schreef:Kan flink gaan zoeken, maar misschien heb je even een linkje van waar de kast te krijgen is, vind hem erg mooi gelukt!
De TPA: https://www.ebay.nl/itm/222532420288
De ZBA CA: https://www.ebay.nl/itm/322539952523
Kwaliteit is erg goed, echt veel beter dan die Hifi2000 dingen. Alle panelen waren afzonderlijk verpakt in schuim tegen krassen, voorzien van een code zodat ik met 4 behuizingen me niet het apalezarus hoefde te zoeken
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ai, verzending bijna net zo duur als de kasten zelf
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
En dan komen eventuele douane perikelen er nog bij. Het lot dat ik kocht had p/st dus minder verzendkosten omdat het er 4 tegelijk waren, en had mazzel met douane, geen aanslag.
Los daarvan zijn ze het wel waard hoor, in looks en kwaliteit. Je zou nog even kunnen zoeken of een eu shop zoals Audiophonics ze toevallig heeft.
Los daarvan zijn ze het wel waard hoor, in looks en kwaliteit. Je zou nog even kunnen zoeken of een eu shop zoals Audiophonics ze toevallig heeft.