Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

jvenema
Berichten: 1443
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)

Re: Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255

Bericht door jvenema »

Kan flink gaan zoeken, maar misschien heb je even een linkje van waar de kast te krijgen is, vind hem erg mooi gelukt!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255

Bericht door Barry2001 »

democles schreef:
Zou deze schakeling ook op 5v kunnen draaien met 5v relais?
Jahoor, zou kunnen werken tussen 3V en 20V, dat is de recommended spanning voor de 4017 (datasheet). Inderdaad met bijpassend relais, en als je die led's wilt gebruiken moet je het serieweerstandje aanpassen.
jvenema schreef:
Kan flink gaan zoeken, maar misschien heb je even een linkje van waar de kast te krijgen is, vind hem erg mooi gelukt!
Dank je. De kast heb ik op eBay gekocht, een aantal tegelijk in 1 lot, die ZBA CA behuizingen en 2 van deze. Dat was al even geleden en die aanbieding zie ik niet meer, wel de kasten apart:
De TPA: https://www.ebay.nl/itm/222532420288
De ZBA CA: https://www.ebay.nl/itm/322539952523

Kwaliteit is erg goed, echt veel beter dan die Hifi2000 dingen. Alle panelen waren afzonderlijk verpakt in schuim tegen krassen, voorzien van een code zodat ik met 4 behuizingen me niet het apalezarus hoefde te zoeken :mrgreen: Boutjes en moertjes ruim bijgeleverd zodat je niet direct een probleem hebt als je er 1 kwijt raakt, zit met aparte korte M4 verzonken inbus boutjes vast allemaal (zodat je in het frontpaneel buitenkant geen schroeven ziet!) die je dan niet zelf ff niet hebt liggen. En, wat ik een groot voordeel vind, je kunt alle panelen afzonderlijk eraf schroeven. Dus als je ergens aan de zijkant moet zijn, paneeltje eraf en voila.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255

Bericht door Henkjan »

ai, verzending bijna net zo duur als de kasten zelf
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Ontwerp van een geïntegreerde versterker rond TPA3255

Bericht door Barry2001 »

En dan komen eventuele douane perikelen er nog bij. Het lot dat ik kocht had p/st dus minder verzendkosten omdat het er 4 tegelijk waren, en had mazzel met douane, geen aanslag.
Los daarvan zijn ze het wel waard hoor, in looks en kwaliteit. Je zou nog even kunnen zoeken of een eu shop zoals Audiophonics ze toevallig heeft.
Plaats reactie