Barry2001 schreef:Hij doet het gewoon, een spreadsheet
En... het geeft toch weer nieuwe inzichten. Optie 2 zou nu niet betrouwbaar zijn....
Moderator: Beheerdersteam
Barry2001 schreef:Hij doet het gewoon, een spreadsheet
Best handig maar wel een speciale tang nodig.En een keer vast nooit meer los.Als je niet heel goed knijpt komt er onverhoeds toch weer een draad los.ds23man schreef:Nog een optie:
https://www.conrad.nl/nl/lappkabel-l-rc ... f=Homepage
https://www.conrad.nl/nl/te-connectivit ... 08233.html
Zie je wel eens vaker gebruikt worden in fabrieksapparaten.
Da's mooi, kan ze hier meedoen.Eindelijk weer 's een vrouwelijke noot in 't forumHans Nootdorp schreef:Nou, dat is niet helemaal waar. Ondertussen heb ik mijn vriendin al aardig wat kennis bijgebracht.Dat is weer een bijkomend voordeel doordat ik er zo lang over doe.....
Ik weet het niet hoor met die vrouwelijke noot.Ah!buis schreef:Da's mooi, kan ze hier meedoen.Eindelijk weer 's een vrouwelijke noot in 't forumHans Nootdorp schreef:Nou, dat is niet helemaal waar. Ondertussen heb ik mijn vriendin al aardig wat kennis bijgebracht.Dat is weer een bijkomend voordeel doordat ik er zo lang over doe.....![]()
Of eh, kennis waarover eigenlijk ?![]()
Anne
Conocimiento de sí mismo ? Olécve schreef:Ik weet het niet hoor met die vrouwelijke noot.Geeft natuurlijk haantjesgedrag en voor je het weet is de magie van zelfbouwen verdwenen.
![]()
Co van de rebellenclub.
Zie je nu wel, Anne wil al indruk maken. Een echt haantje dus.Ah!buis schreef:Conocimiento de sí mismo ? Olécve schreef:Ik weet het niet hoor met die vrouwelijke noot.Geeft natuurlijk haantjesgedrag en voor je het weet is de magie van zelfbouwen verdwenen.
![]()
Co van de rebellenclub.![]()
Anne
+1ray5150 schreef:OokMaarGeknoei....![]()