Kloppen de maten ook een beetje?
Mijn NoB(udget) CNC machine.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Dat ziet er wel stabiel genoeg uit om een dergelijk project te ondersteunen, lijkt mij.
Kloppen de maten ook een beetje?
Kloppen de maten ook een beetje?
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
tafel is 1400x850mm
en het blad 10mm dik.
Nu nog hopen dat ie ook nog een beetje goed vlak is en niet te veel te lijden heeft gehad onder het werk wat er op verricht is
en het blad 10mm dik.
Nu nog hopen dat ie ook nog een beetje goed vlak is en niet te veel te lijden heeft gehad onder het werk wat er op verricht is
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Motoren en drivers zijn besteld bij onze chinese vrienden, en de tafel wordt dinsdag bezorgd.
Verder een praatje gemaakt met de buurman en mag in zijn constructiebedrijf gebruik maken van zijn werkplaats. Tevens levert hij het staal voor de constructie (dat aluminium was wat te vroeg gejuigd.... die meneer deed heel moeilijk over het versturen) tegen inkoopsprijs.
Het begint nu daadwerkelijk vorm aan te nemen.
Verder een praatje gemaakt met de buurman en mag in zijn constructiebedrijf gebruik maken van zijn werkplaats. Tevens levert hij het staal voor de constructie (dat aluminium was wat te vroeg gejuigd.... die meneer deed heel moeilijk over het versturen) tegen inkoopsprijs.
Het begint nu daadwerkelijk vorm aan te nemen.
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Dat zijn leuke berichten.
Mooi dat je buurman zo mee wil helpen.
Geeft je mooi de kans om het echt goed te maken.
Je ontwerp ziet er alvast goed uit!
Mooi dat je buurman zo mee wil helpen.
Geeft je mooi de kans om het echt goed te maken.
Je ontwerp ziet er alvast goed uit!
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Het nobudget is er idd wel een beetje af
Budget is 1K op het moment. En daar zit ik nog altijd onder.
Budget is 1K op het moment. En daar zit ik nog altijd onder.
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Dan zou ik maar eens heel gauw de topictitel gaan aanpassen... 
Re: Mijn NoB(udget) CNC machine.
Zal als ik daadwerkelijk begin te bouwen wel even een nieuw topic aan maken.
Momenteel zijn de onderdelen onderweg vanuit duitsland.
Very handig chinezen met een wharehouse in duitsland. Scheelt in de bezorgtijd en in de kosten aan de grens
Momenteel zijn de onderdelen onderweg vanuit duitsland.
Very handig chinezen met een wharehouse in duitsland. Scheelt in de bezorgtijd en in de kosten aan de grens
