FR_Aad schreef:Rudy en Gerjan, dank voor jullie gastvrijheid. Het was weer top!
Weer een hoop moois gehoord vandaag. De -nog ongefilterde- Sweet Sixteens van TubeHead waren voor mij een verassing. Die zou ik nog weleens met wat basondersteuning willen horen.
Toppers waren de al wat bekende lowbudget projecten als de Mission vloerstaanders en Weidoks open baffles. (Wie zei er ook alweer dat T-bafles niet werken

)
Ook mooi:
De Sonidos van Marchetto en de Onkens (met CHP70?) van Bartjan. Beide een voorbeeld van lekker klinkende breedbanders.
Kortom, het was een topdag!
Het was inderdaad weer top..
Ook vandaag viel de Mission ML TL weer op als low budget weer op wat een prettig geluid voor dat geld
voor nog geen 200,-- euri per paar bouw je deze allround speaker
De El Cheapo T baffles hebben we in verschillende ruimtes kunnen beluisteren en dat ging prima..
vooral de bas weergave bleef de toehoorders verbazen

De roeptoeter van de Senon is ter plekke door Rudy operatief verwijderd ..
hier knap het midden wel van op zeg... filter technisch zal er nog gefinetuned moeten worden..
De Senon bleek wederom een versterker killer..
aangesloten op de Oenez ??? combi van Rudy kwamen ze echt tot bloei...
Het concept met Monacor woofers en Senon breedbander en ERT tweetertje
deze is niet meer leverbaar dus investeren in een leuk Vifa tweetertje
is wel niet helemaal budget maar toch...
Het schema van het filter zal ik binnenkort wel posten in het El Cheapo draadje..
(na controle van de midsectie volgens Richard klonk daar iets niet helemaal lekker
Een paar kritikasters (spelfoutje

) vonden de WAF factor van een T baffle onvoldoende...
zoiets bouw je toch niet na...
Dus al pratende kwamen kwam het idee van W of M baffle voor de Monacor woofers naar boven borrelen..
Een remake van dit concept zit dus in de koker..
Dus op naar de volgende Watershow