Composite versterker "De brainstorm"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Het zou me van Peter tegenvallen als het niet zo was...
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Natuurlijk, het schakelingetje zit op de gaatjesprint. Ik heb ze zelfs gekalibreerd!
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Ik weet niet wat jij/jullie er van vinden maar ik vind die Lm3886 versterkers helemaal niet verkeerd klinken.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
@ Pjotr engineering natuurlijk.bas focal m180 schreef:Wauw, waar koop je dit
De plek voor al uw custom made projecten.
Hij is erg mooi geworden Peter.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dat is ie zeker, George...
(telkens als ik die foto zie word ik een beetje depressief als ik naar mijn eigen knutsels kijk.
Dit is van zo'n niveau, het is eigenlijk niet eerlijk meer...)
(telkens als ik die foto zie word ik een beetje depressief als ik naar mijn eigen knutsels kijk.
Dit is van zo'n niveau, het is eigenlijk niet eerlijk meer...)
Re: Composite versterker "De brainstorm"
http://www.audiophonics.fr/en/aluminium ... -9961.htmlbas focal m180 schreef:Wauw, waar koop je dit
Je moet er wel zelf nog wat aan doen
@Ray,
Meer dan een oude boorstandaard, cirkelzaag, wat handgereedschap en wat geduld heb ik er toch ook niet voor gebruikt hoor
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Bedankt Peter, duw me nog maar effe wat verder in de put... 
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Wat nou? Jouw klasse-A is toch ook niet mals! Zowel qua looks als gehoormatig....ray5150 schreef:Bedankt Peter, duw me nog maar effe wat verder in de put...
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Uit pure zelfbescherming volg ik dit topic niet meer. Hopelijk is de versterker ook niet geschikt om electrostaten aan te sturen, dan ga ik mij daar maar mee bezig houden.
Co
Co
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Joost, lees 't topic maar even vanaf 't begin door. Een doorsnee LM3886 versterker is iets héél anders.Joost1975 schreef:Ik weet niet wat jij/jullie er van vinden maar ik vind die Lm3886 versterkers helemaal niet verkeerd klinken.
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
'Pjotr schreef:Heb je zo'n haast dan?ds23man schreef:Morgen?![]()
De winkels zijn nu dicht hoor
![]()
Nou vooruit dan: http://nl.rs-online.com/web/c/hvac-fans ... 5448464D26
Ze zijn er voor 1, 2 en 10 torren op rij. Althans bij RS. Knuis zoekt ze morrege voor je op bij Mouser
Dankjewel, ook voor knuisje z'n link naar Mouser.
-
Gideon1990
- Berichten: 95
- Lid geworden op: wo 19 aug 2015, 13:46
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Mag ik vragen waar die mooie heatpipes vandaan komen?Pjotr schreef:Zow, van het weekend en afgelopen avondjes nog even de klik-aan-klik-uit en beveiliging er in geklust: Kastje zit nu wel vol genoeg
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Als googeld op heat pipes 6mm kom je er heel wat tegen. Deze komen bij Farnell vandaan. Hebben een gesinterd wick.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Wil je dat niet meer doen?Pjotr schreef:...... Hebben een gesinterd wick.
Nu moet ik weer gaan bestuderen wat een gesinterd wick is...
groet,
Aat
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Iets met Sinterklaas die in het weekeind valt of zo
Anne
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Die kun je gewoon bestellen bij SmidAatV schreef:Wil je dat niet meer doen?Pjotr schreef:...... Hebben een gesinterd wick.
Nu moet ik weer gaan bestuderen wat een gesinterd wick is...![]()
groet,
Aat
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
http://nl.farnell.com/cci/00c93440101/h ... dp/1373307
En voor meer achtergronden en informatie:
http://www.farnell.com/datasheets/317990.pdf
En voor meer achtergronden en informatie:
http://www.farnell.com/datasheets/317990.pdf
-
Gideon1990
- Berichten: 95
- Lid geworden op: wo 19 aug 2015, 13:46
Re: Composite versterker "De brainstorm"
kende ze wel vanuit computer koelers maar dit is de eerste keer dat ik iemand zoiets in een versterker zie stoppen, maar ja, je moet iets als de PCBs in de andere richting net niet passen
zeeeeer strakke afwerking
zeeeeer strakke afwerking
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dat zijn de dure. Ik heb deze gebruikt: http://nl.farnell.com/european-thermody ... dp/2466930 Doen het primaSSassen schreef:http://nl.farnell.com/cci/00c93440101/h ... dp/1373307
En voor meer achtergronden en informatie:
http://www.farnell.com/datasheets/317990.pdf
