Geweldig, ik probeer er ook rond 9.15 te zijn, heb een stevig karretje die wel geleend mag worden. auto ligt al vol.
3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Ik snap het niet helemaal maar heb morgen wel een backup voor je bij me waar je Schitt ook op kan met USB.TTS schreef: ↑vr 27 sep 2024, 18:48Nou shit. DHL brengt net een usb c naar micro usb kabel, om te gebruiken tussen de tablet ( usb c ) en de Schitt Modi dac ( micro usb x2, 1x voeding en 1x data ) en nu kraakt en knispert de boel. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en is die weg te nemen? IK ga zo ook even een usb A, met verloopje naar C proberen. Alleen is die combo eigenlijk te zwaar voor de usb C poort van het tablet.
Met die laatste combo, ook gekraak en geknisper.
Update: Met mijn telefoon geen probleem met usb c naar micro usb kabel en ook niet met usb A naar C verloopje en micro B aan het eind. Vreemd.
Ik heb nog een ( Lenovo ) tablet, ook usb c. Ga ik zo ook proberen... Want die zou mee gaan naar Zeewolde....
Wellicht een driver kwestie? De probleem tablet heeft een hogere versie Android.
Zorg wel even voor je muziek op een USB stick dan kunnen we die over zetten wanner die er nog niet op staat.
verder heeft pappaleo ook een backup plan bij zich.
Gaat vast goed komen.
Thanks,
Maar heb een Tidal playlist en die download ik naar tablet, of telefoon.
Kan ook verbinden met wifi en dan via www afspelen.
Downloaden naar USB stick zou ik wel willen, moet ook met een hack kunnen, maar heb geen tijd meer dat uit te zoeken.
Maar mijn telefoon knispert en kraakt alvast niet!! Dus dat is mijn backup. Zo nog even de eigenlijke tablet checken. De Lenovo, die ik sowieso van plan was mee te nemen voor afspelen Tidal content.
Update: De Lenovo doet het goed!! No problemos meer dus.
Als extra backup neem ik een rca naar koptelefoon kabel mee. Kan het altijd nog analoog, tegen gereduceerde kwaliteit.
Maar heb een Tidal playlist en die download ik naar tablet, of telefoon.
Kan ook verbinden met wifi en dan via www afspelen.
Downloaden naar USB stick zou ik wel willen, moet ook met een hack kunnen, maar heb geen tijd meer dat uit te zoeken.
Maar mijn telefoon knispert en kraakt alvast niet!! Dus dat is mijn backup. Zo nog even de eigenlijke tablet checken. De Lenovo, die ik sowieso van plan was mee te nemen voor afspelen Tidal content.
Update: De Lenovo doet het goed!! No problemos meer dus.
Als extra backup neem ik een rca naar koptelefoon kabel mee. Kan het altijd nog analoog, tegen gereduceerde kwaliteit.
Laatst gewijzigd door TTS op vr 27 sep 2024, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker weer. Te koud voor de zwembroek, dat dan weer wel.
-
GuidoTensen
Nou dat lijkt me heel interessant tot morgenKappa7 schreef: ↑vr 27 sep 2024, 18:30Tuurlijk van harte Welkom Guido.GuidoTensen schreef: ↑vr 27 sep 2024, 14:38Goedemiddag vraagje zou ik eventueel nog welkom zijn ben zeer geïnteresseerd in wat mensen zoal bouwen en hoe dat dan klinkt
Mvg Guido
Mvg Guido
-
Levinson7331
IK kom morgen ook de mooie creatie's bekijken en vooral beluisteren . En neem nog iemand mee, we zijn er rond 10u
(Verder heb ik voor de zekerheid wat kabeltjes, verlooppluggen etc in de auto liggen) Je weet maar nooit als iemand wat nodig heeft.
grt
Wim (en Edwin)
(Verder heb ik voor de zekerheid wat kabeltjes, verlooppluggen etc in de auto liggen) Je weet maar nooit als iemand wat nodig heeft.
grt
Wim (en Edwin)
Waarschijnlijk is dit mijn ingekorte, wat is dat lastig, playlist:
Alles bij elkaar gezocht en klaargezet om in te laden. Ik heb er zin in!
Ik heb nog een setje in de kofferbak liggen voor de kletshoek, Desktop 3 Weg, CA versterker, Bluetooth doosje, kan van pas komen...
Ja joh... Heb ik daarvoor zo'n moeite gedaan ️
Ach, we zien wel.
Joh.........
Jos.
Helaas eerder weg, privé noodzaak, dus juist deze 2 speaker setjes gemist, bummer
Klinkt goed hoor Stefan!! Niks meer aan doen.
Laatst gewijzigd door TTS op za 28 sep 2024, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.